Conclusions de la Conferència "European Audiences: 2020 and beyond"

Conclusions de la conferència 'European audiences: 2020 and beyond' que es va celebrar l’octubre de 2012 a Brussel·les, organitzada per la Comissió Europea.

La conferència va incidir en la necessitat de fidelitzar i augmentar els públics i es van presentar exemples d’estratègies per aconseguir-ne un major compromís en totes les fases del procés creatiu perquè  hi ha un públic amb ganes de comprometre’s, de compartir experiències i de generar sentit comunitari. A més es va posar de manifest que la crisi econòmica i les noves tecnologies digitals obliguen a les institucions a adaptar-se ràpidament als canvis.

Aquesta conferència va ser una de les iniciatives engegades per la Comissió Europea per estimular la formació i l’intercanvi de bones pràctiques en el desenvolupament de públics, ja que aquest serà un dels focus prioritaris del nou programa Creative Europe pel període 2014-2020 que substituirà l’actual programa Cultura.

Conference conclusions: European Audiences: 2020 and beyond [PDF]

Podeu consultar vídeos d’entrevistes amb els ponents aquí  

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris