Conclusions de la conferència 'European audiences: 2020 and beyond' [2]que es va celebrar l’octubre de 2012 a Brussel·les, organitzada per la Comissió Europea.
La conferència va incidir en la necessitat de fidelitzar i augmentar els públics i es van presentar exemples d’estratègies per aconseguir-ne un major compromís en totes les fases del procés creatiu perquè hi ha un públic amb ganes de comprometre’s, de compartir experiències i de generar sentit comunitari. A més es va posar de manifest que la crisi econòmica i les noves tecnologies digitals obliguen a les institucions a adaptar-se ràpidament als canvis.
Aquesta conferència va ser una de les iniciatives engegades per la Comissió Europea per estimular la formació i l’intercanvi de bones pràctiques en el desenvolupament de públics, ja que aquest serà un dels focus prioritaris del nou programa Creative Europe [3]pel període 2014-2020 que substituirà l’actual programa Cultura.
Conference conclusions: European Audiences: 2020 and beyond [4] [PDF]
Podeu consultar vídeos d’entrevistes amb els ponents aquí [5]
Inicia sessió [6] o registra’t [7] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.cultureinmotion.eu/European-Audiences/index.jsp
[3] http://ec.europa.eu/culture/media/creative-europe/index_en.htm
[4] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E140079.pdf
[5] http://www.cultureinmotion.eu/European-Audiences/videos.jsp
[6] https://interaccio.diba.cat/
[7] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[8] https://interaccio.diba.cat/node/3320