Mediaestruch, Sabadell

NOM:  Mediaestruch

ENTITAT:  Ajuntament de Sabadell

WEB www.lestruch.cat/mediaestruch

PRESENTACIÓ: Mediaestruch, espai de consiliència i transdisciplinar

DESCRIPCIÓ: Fa mes de quinze anys l’Ajuntament de Sabadell va tornar a obrir les portes de l’antiga fàbrica de tints de Ca L’Estruch, tancada des de feia una dècada, reconvertida ara en L’Estruch, un nou espai destinat al desenvolupament de les arts en viu. L’Estruch es va concebre des del seu primer moment com un centre de suport a la creació de manera integral donant cobertura a tota la cadena de valor de la producció artística (formació, investigació, producció, exhibició i difusió) i amb una vocació transdisciplinar, proporcionant suport actiu a les diverses disciplines artístiques.

Fidel a aquesta premissa, L’Estruch s’obrí com un centre orientat a la creació, producció i difusió de les arts escèniques (teatre, dansa, circ, música, etc.), situat a les naus de llevant i nord del complex, uns espais als quals se sumà, posteriorment, la nau sud, un centre orientat a la producció i formació d’arts visuals i especialitzat ara en la investigació de les pràctiques performàtiques i els estudis de la performativitat.

Mediaestruch es constitueix des de tres mòduls autònoms però integrats sinergèticament: un viver de projectes d’emprenedoria empresarial, un medialab per a la producció i la investigació tecnològica i una sala d’assaig multimèdia per l’assaig i el testeig de prototips.

Fitxa tècnica en pdf