Entrevista a Santiago Fisas

Durada del vídeo: 02:34

Després de les Eleccions Generals de 1996 s'afilia al Partit Popular, sent nomenat primer director general d'Esports (1996-1998) i més tard Secretari d'Estat per a l'Esport (1998-1999). En les eleccions municipals de 1999 va encapçalar les llistes del Partit Popular a l'Alcaldia de Barcelona,  l’any 2002 va ser nomenat vicepresident primer del Comitè Olímpic Espanyol (COE) . fins a 2004, quan el van nomenar conseller de Cultura i Esports de la Comunitat de Madrid, càrrec que va exercir fins al 2009. Aquest any, va ser elegit membre del Parlament Europeu pel Partit Popular.  A més, entre 1996 i 2004, ha estat vocal de la Comissió Executiva i Junta de Govern del Consorci i del Patronat de la Fundació del Gran Teatre del Liceu i des de 1987 és patró de la Fundació del Museu d'Art Contemporani de Barcelona

Des del Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona ens hem proposat mantenir unes converses amb un ventall de personalitats lligades al món de la cultura que ens aportin les seves idees sobre el tema de treball a reflexionar: el valor públic de la cultura i les eines per a gestionar-la. Aquestes entrevistes ens ajudaran a anar nodrint el contingut d’aquesta edició, a reflexionar sobre nous paradigmes d’actuació, debatre models per a l’actuació cultural, presentar bones pràctiques i projectes innovadors. Les trobareu totes a l'apartat "Entrevistes".

Per poder comentar aquesta entrada heu d'estar registrat/da. Nou registre