Població ocupada en el sector cultural. EPA. IV/2015

La població ocupada en el sector cultural a Catalunya es va situar en 143.400 persones al quart trimestre del 2015, un 9,1% menys que al mateix trimestre del 2014, segons l'EPA. La població ocupada en aquest sector representava un 4,6% del total de l'ocupació. Per sexe, el sector de la cultura ocupava 87.900 homes i 55.500 dones. El sector cultural a Espanya donava feina a un total de 710.400 persones, un 1,0% menys que fa un any, i representava el 3,9% del total de la població ocupada.

Variació interanual de la població ocupada en el sector cultural. Catalunya i Espanya. I 2013–IV 2015

La font estadística de les dades és l'Enquesta de població activa . L'EPA és una estadística per mostreig de caràcter continu que realitza l'INE amb periodicitat trimestral per a tot el territori espanyol, l'objectiu principal de la qual és conèixer la relació amb l'activitat econòmica de la població. L'Idescat amplia trimestralment els resultats de l'EPA per a l'àmbit de Catalunya.

Més informació: Població ocupada en el sector cultural

Font : Idescat

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris