El Espectador social : las redes sociales en la promoción cinematográfica
Obra breu i divulgativa que reflexiona sobre l’ús i el paper de les xarxes socials en la promoció cinematogràfica. Explica de quina manera es poden explotar aquests canals i mitjans de comunicació social en el cicle vital d’una pel·lícula i com integrar-les en el pla de màrqueting tradicional per aprofitar tot el seu potencial. L’objectiu de l’autora és aclarir alguns aspectes que encara generen molta confusió, esvair alguns prejudicis i idees preconcebudes i oferir un full de ruta per guiar-nos en el món complex, ampli i canviant dels mitjans de comunicació socials.
Elena Neira és una reconeguda assessora i especialista en l’àmbit de les xarxes socials amb més de 10 anys d’experiència en les àrees de màrqueting i comunicació de grans companyies i a «El Espectador social : las redes sociales en la promoción cinematográfica» es planteja per què les xarxes socials han adquirit tanta importància dins l’estratègia global de les empreses cinematogràfiques; quines són les característiques bàsiques de les xarxes més utilitzades al nostre país; com aprofitar tot el seu potencial i de quina manera les podem fer servir a l’hora de fer una anàlisi qualitatiu constant tant dels mercats com de les nostra feina.
Podeu consultar aquest llibre al Centre d’Informació i Documentació
Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris
- blog de Interacció
- 1507 lectures