A Interacció trobareu: Montornès Km 0

La Biblioteca de Montornès ha adoptat la filosofia de Km 0 per la incidència amb l'entorn que implica aquest mètode de vida. Busquem la implicació directa en i amb la comunitat amb la finalitat que els seus ciutadans se sentin partícips amb el nostre servei, compartint informació i col·laborant en l'aportació de coneixement per construir una societat més sàvia, permetent-nos, a més, optimitzar recursos.

És la voluntat de la biblioteca treballar entorn de l'elaboració de productes, activitats i serveis d’acord amb les necessitats de la població, tant des de dins com des de la col·laboració amb entitats, serveis, establiments, personalitats o ciutadans que s'està obrint camí en el nostre municipi. Busquem fidelitzar usuaris i arribar a aquells ciutadans que mai haurien pensat que la Biblioteca els podria oferir una activitat adequada a les seves necessitats.

Amb Kilòmetre 0 es pretén crear noves sinergies, traçar xarxes, basant-nos en la complicitat de la proximitat, sabent que els uns i els altres treballem en una mateixa direcció, la de compartir el coneixement per a, junts, construir una gran passarel·la cap al saber. Treballar per a i amb el municipi per conèixer-nos més i millor i potenciar-nos mútuament.

Podreu conèixer en directe el projecte "Montornès km0" a les Jornades Interacció dels propers 8, 9 i 10 de maig. Consulteu el programa complet de les jornades aquí