Revista G+C núm. 15 sobre mecenatge cultural
La revista G+C, sobre gestió cultural a Espanya i Amèrica Llatina, abandona el format paper i es presenta a partir d’ara en un format electrònic i gratuït.
El número que inaugura aquesta nova etapa està dedicat al mecenatge cultural. Inclou entrevistes i articles de fons on es debat sobre els models actuals de mecenatge; les aliances culturals i la coordinació entre administracions públiques, institucions culturals i empreses; el fenomen del crowdfunding, i la ‘marca Espanya’. S’inclouen també experiències de mecenatge cultural a la ciutat de Buenos Aires i a Portugal, així com una interessant investigació sobre el micromecenatge com a model de producció cultural on s’hi analitzen les pràctiques col·laboratives i el crowdfunding en la producció audiovisual. Un dels aspectes que queda per determinar és si les produccions finançades mitjançant aquestes fórmules accedeixen als circuits tradicionals d’explotació comercial o generen un circuit cultural alternatiu.
A part, del dossier central podeu trobar diversos articles sobre el paper dels centres culturals en la dinàmica de la cooperació cultural transfronterera de proximitat a Europa; els reptes de la consultoria en el sector cultural, o la Stop Online Piracy Act (SOPA), la proposta de llei presentada a la Càmera de Representants dels Estats Units per tractar de controlar els continguts en internet.
Podeu consultar també de manera gratuïta i electrònica tots el números publicats fins ara de G+C, un total de 16.
G+C, Núm 15 : ‘Mecenazgo cultural’
Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris
- blog de Interacció
- 2177 lectures