Key concepts in creative industries

Obra que presenta un llistat de quaranta-dos conceptes clau en l’àmbit de les indústries culturals i creatives i els analitza en profunditat. Els autors són John Hartley, Jason Potts, Stuart Cunningham, Terry Flew, Michael Keane, John Banks, tots reconeguts experts australians de diversos camps de coneixement: estudis culturals, comunicació, economia i indústries creatives. De cada concepte s’hi explica la història del terme, els debats i les tensions associades al seu ús i alguns exemples de com s’apliquen a les indústries creatives de tot el món. El volum proporciona una anàlisi actualitzada i interdisciplinària de les qüestions clau que afecten a les indústries creatives.Els conceptes analitzats a «Key concepts in creative industries» són els següents: Aesthetics, Art; Agent/Agency; Attention; Audience; Cluster; Co-Creation (User-Created Content; User-Generated Content); Competition; Complex Systems; Consumer; Convergence; Creative Arts; Creative Cities; Creative Class; Creative Destruction; Creative Economy; Creative Industries; Creative Labour; Creativity; Cultural Policy; Culture (History of Concept); Culture Industry/Cultural Industries; Design; Digital Literacy; Entertainment; Entrepreneur/ship; Evolution; Expert; Globalization; Information Economy; Innovation; Institution; Intellectual Property; Internationalization (of Creative Industries); Knowledge (Growth of); Markets; Media; Networks; Power; Productivity; Public Culture; Representation; Technology

Podeu consultar aquest llibre al Centre d’Informació i Documentació

 Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris