La Diputació de Barcelona a través de l'àrea de Cultura posa aquest any a disposició dels ens locals de la província 25 recursos, dotats amb un total de 4.589.600 euros
La Diputació de Barcelona posa a disposició dels governs locals de la província fins a 25 recursos econòmics, materials i tècnics, perquè puguin desenvolupar les seves polítiques culturals amb l'objectiu de contribuir a que la ciutadania pugui exercir els seus drets culturals, així com a la democratització de l’accés a la cultura i de la creació artística i cultural.
En relació al Catàleg la vicepresidenta tercera de la Diputació de Barcelona, Candela López, ha afirmat que “a l’Àrea de Cultura tenim el pressupost més elevat de la Diputació de Barcelona. Una dada que parla de la transcendència que tenen les polítiques culturals pel nostre govern.
El diputat de Cultura, Pau Gonzàlez Val ha presentat el Pla CULTURA 311+
L’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona ha presentat, aquest dijous a l’Auditori del Centre d’Estudis i Recursos (CERC), el Pla CULTURA 311+, un pla estratègic cultural que té com a objectiu situar al focus de les polítiques públiques locals la perspectiva dels drets culturals, establint noves polítiques culturals enfocades a la inclusió, la participació i l'accés igualitari a la cultura. El pla gira en torn a 3 eixos principals i inclou 57 accions repartides en 13 àmbits.