Caixa d’eines per al desenvolupament de públics
Un grup d’integrants de l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya ha desenvolupat aquesta guia bàsica, completa i d’ús senzill, dirigida als companys de la professió que integra un conjunt de metodologies en matèria de desenvolupament de públics aplicables a projectes de diversa índole: arts en viu, arts tradicionals i populars, patrimoni, art contemporani i audiovisual.
Tot i ser una caixa d’eines d’ús fonamentalment pràctic recolzada en una bona selecció de casos de bones pràctiques, també compta amb un enfocament teòric que permet enriquir el procés de creació de l’estratègia de públics.
A través de la formulació de preguntes sobre els públics a l’usuari (qui són? per què vénen? els agrada allò que els ofereixo?...) ajuda a desenvolupar aspectes importants com la definició dels objectius, les eines bàsiques del màrqueting aplicat i la gestió de recursos del projecte. Tot seguit fa una proposta de punts a seguir per a la implementació del pla i la seva avaluació i seguiment.
PDF Caixa d’eines per al desenvolupament de públics a Catalunya
HTML Caixa d’eines per al desenvolupament de públics a Catalunya
Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris
- blog de Interacció
- 8680 lectures