Informe anual del programa «Anem al teatre» curs 2015/2016

Oficina de Difusió Artística (ODA)

L’Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona presenta l’informe anual del curs 2015/2016 del programa 'Anem al teatre' de suport a la programació de teatre música i dansa per a educació infantil, primària i secundària, batxillerat i cicles formatius.

Els objectius d’aquest programa són: donar suport a les polítiques educatives i culturals dels ajuntaments; la creació de nous públics de teatre, música i dansa i l’educació de la sensibilitat artística; articular programacions artístiques de qualitat, adequades a cada nivell educatiu; garantir la igualtat d’oportunitats d’accés dels alumnes a l’oferta artística sigui quina sigui la seva procedència geogràfica; afavorir la coneixença i identificació dels espais escènics del municipi i/o de l’entorn.

El programa ofereix dues modalitats de gestió:

1) Organitzat directament per la Diputació de Barcelona i pels ajuntaments i gestionat per empreses especialitzades.

2) A través de convenis de col·laboració amb els ajuntaments.

Aquest curs hi han participat 216 municipis (157 adherits al programa Anem al teatre i 59 amb conveni) i 834 centres docents del conjunt de municipis, s’han realitzat 1.324 funcions en teatre, música, dansa i circ i hi han assistit 254.507 espectadors.

La Diputació de Barcelona ha aportat al programa 408.437€ (216.123,59€ s’han destinat al programa de gestió directa 'Anem al teatre' (modalitat 1) i
187.631,88€ s’han destinat a subvencionar programacions similars mitjançant convenis amb 64 ajuntaments de la resta de la província (modalitat 2).

PDF Informe anual del programa «Anem al teatre» curs 2015/2016

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris