Governar per a la cultura. Una proposta per a implementar una política cultural local

Centrar la cultura com a espai de l’acció municipal. Presentem aquest manual de la Fundació Nexe per la implementació d'una política cultural local.

Aquesa praxis de José Martínez Tormo, membre d'interacció, pretén donar algunes pautes per al disseny d’una política cultural en l’àmbit local. Ofereix un seguit d’orientacions pel desenvolupament d’una política cultural local i el seu procés de construcció. Està destinat a càrrecs públics o a personal encarregat de desenvolupar les polítiques municipals en matèria de cultura i tracta d’oferir una proposta senzilla, clara i útil per al disseny, la implementació i l’avaluació d’una política cultural en l’àmbit local, a més de donar algunes orientacions per a l’establiment de prioritats de caràcter ideològic respecte a la cultura com a pota fonamental del desenvolupament local.

José Martínez Tormo (València, 1980) és gestor cultural. Actualment exerceix d’assessor en la Regidoria de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València. La publicació és per part de la Fundació Nexe, que té com a missió contribuir a la millora i al progrés de la societat valenciana mitjançant la generació, la difusió i el debat d'idees.

Document complet:

Martínez Tormo, José (2020). Governar per a la cultura. Una proposta per a implementar una política cultural. Fundació Nexe. https://fundacionexe.org/publicacions/governar-la-cultura-una-proposta-per-a-implementar-una-politica-cultural-local/

___________________________________________________________________________________________________________________

Les informació procedeix de la web de la Fundació Nexe.