Pla d'Acció Cultural de la Llagosta

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament de la Llagosta el «Pla d'Acció Cultural» del municipi per donar resposta a la petició d'assessorament formulada pel consistori.

Aquest pla, elaborat pel Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC), és l'instrument que guiarà la vida cultural del municipi durant els propers anys. Es tracta d'un document operatiu que ha de convertir-se en un dels principals referents tant per als responsables polítics i tècnics, com per als agents culturals.

En un context caracteritzat per la crisi econòmica i un important descens dels pressupostos municipals, és important remarcar l'important diàleg establert entre el teixit associatiu, la ciutadania, els professionals i els representants institucionals que l'han fet possible.

PDF  Pla d’acció Cultural la Llagosta

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris