Nadal 2020. Ai, 2020!

Ai, 2020! Què et podem dir que no et soni redundant? Bé que sabem que no has fet res, però és segur que et recordarem per a la història com l’any de la pandèmia, un any de sotrac que ha canviat moltes coses, per ara. Gens fàcil ens ho has posat. Per això, des d’Interacció, els propers dies d'aquest tombant d’any, farem una breu mirada enrere per posar en valor les idees que han sorgit de les persones entrevistades pel CERC i que volem preservar de camí al 2021.

La cultura digital, des de les seves pantalles, ha sigut més protagonista que mai durant el 2020. Els nostres mòbils han vist moltes coses aquest any, però també sabem que els petits gestos son els que creen comunitat i ajuden a sobreposar-se a les situacions més complicades a les que s’han hagut de fer front durant aquests temps. Enguany, la publicitat també va marcada per la pandèmia i hem vist com els anunciants s’adaptaven als missatges d’ànims més o menys evidents i com la creativitat es posava al servei de grans marques perquè, a més de les butxaques, també arribin a tocar la fibra.

Ara bé, la música i la dansa s’enduen la palma a l’hora de tocar la fibra. Encara que sigui per a una publicitat de la marca que més benefici hagi pogut fer a costa d’un petit comerç tancat. Segurament és això, i només així poden pretendre tocar-nos, que a la botiga de la cantonada el caliu és el de sempre però amb mascareta.

Aquesta és la història d’una jove ballarina en que el seu esperit i tenacitat triomfen davant dels reptes del 2020. Tot i amb una mica d’ajuda de la seva família i comunitat.

The show must go on


 


 

La música és el fil conductor d’aquest anunci d’animació que ens situa en un dels indrets on la pandèmia es fa més dura, més enllà dels hospitals i els centre sanitaris.

Tant si sou joves com vells: el que compta a Nadal és ser-hi els uns pels altres.




 

Des d’Interacció, amb tot, us volem desitjar que passeu molt bones festes, en companyia i cuidant-nos entre bombolles i torrons.