Transgredir les normes publicitàries
Forçar els límits de la norma, d’allò políticament correcte. Transgredir nous mons, evidenciar les ments més retorçades i jugar amb la incomoditat del públic. El Festival de Sitges esdevé un espai on les ments més tèrboles i imaginatives mostren les seves creacions davant d’un públic expectant per ser sorprès i desafiat en el món del terror.
Aquest any l’anunci del Festival ha apostat per assenyalar precisament la rebuig que a vegades ocasiona aquest gènere en particular, emulant anuncis d’aparença convencional però amb un revers terrorífic. Així, amb un aire còmic i irònic critiquen les bones formes de la publicitat i les transgredeixen a través del gènere de terror.
Cartell creat per l’agència China, 2011.
Creat per l’agència de publicitat China, que ja ha treballat altres vegades pel Festival, i amb producció de Mamma Team, veiem un anunci de detergent que neteja totes les taques de sang, un producte làctic que millora el funcionament del cor d’una manera molt gore o els arguments angoixants per comprar un cotxe híbrid abans no s’acabi l’oxígen.
Us atreviu a mirar-los?
Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentari
- blog de Interacció
- 1261 lectures