Disponibles les conferències de les Jornades de Teatre i Municipi

Ahir dimecres es va celebrar al Teatre Alegria de Terrassa  les "Jornades de Teatre i Municipi", organitzades per l'Institut del Teatre en col·laboració amb l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona.

En  aquesta jornada es va presentar un informe sobre el moment actual dels espais teatrals municipals a Catalunya, elaborat per Eduard Miralles, i es va abordat els aspectes de programació i producció escènica, la gestió i el  finançament i finalment a funció social dels teatres.  Podeu descarregar-vos en pdf  les conferències  i les conclusions de les Jornades.

Informe previ d'Eduard Miralles: Espais Teatrals als Municipis de Catalunya: una reflexió necessària

Conferència "Teatre i identitat col·lectiva" a càrrec de Xavier Albertí

Presentació de Jaume Colomer: Programació d'un espai escènic municipal

Conferència "La gestió dels teatres municipals. Una mirada autocrítica" a càrrec de Xavier Marcè