Cultures, pantalles, pandèmia. La digitalització de la cultura als municipis. Presentació

L'estudi "Cultura, pantalles, pandèmia. La digitalització dels serveis culturals als municipis" és un treball promogut des del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) amb l’objectiu de copsar com s’estan incorporant els llenguatges digitals a l’acció cultural dels municipis. El treball neix amb el propòsit que la reflexió que s’hi recull pugui servir de suport en el disseny de polítiques culturals locals en un context de digitalització creixent.

L'estudi es va presentar el passat 2 de juny de forma virtual, i hi van participar Laia Gargallo, directora del CERC i Marga Julià, cap del programa d'estudis, que van presentar el treball, juntament amb Emma Pivetta, sociòloga i autora de l'estudi, Marisol López, directora de l’Àrea de Cultura Digital de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i Àngel Mestres, director general de Trànsit projectes i coordinador acadèmic del Màster en gestió d’empreses i institucions culturals de la UB, en una conversa sobre la cultura digital en l’àmbit local.

A continuació trobareu la gravació de la sessió en vídeo i en format d'audio

Podeu adquirir l'estudi "Cultura, pantalles, pandèmia" a la llibreria de la Diputació de Barcelona.

_____________________________________________________________________