Taules sectorials de cultura de Sant Boi

NOM: Taules Sectorials de Cultura

ENTITAT: Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

PRESENTACIÓ: Taules sectorials de cultura

DESCRIPCIÓ: La creació de les Taules Sectorials de Sant Boi té com a objectius principals potenciar la creació local i apostar per la creació comunitària. Amb aquest propòsit s’han establert diferents taules que treballen de manera conjunta tot proposant, implementant i fent el seguiment de les activitats culturals del municipi.

La Taula Sectorial de Música inclou el Circuit Made in Sant Boi, programació estable de música en directe a càrrec de grups i intèrprets locals als casals de Marianao i Camps Blancs. En la Taula Sectorial d’Arts Visuals s’ha de fer esment de les exposicions a Can Castells-Centre d’Art. La Taula ha habilitat una sala de Can Castells-Centre d’Art com a espai de creació autogestionat pels artistes membres. La Taula Sectorial d’Arts Escèniques manté una programació de companyies locals dins de les temporades estables. El compromís més important adquirit amb la Taula és la programació d’un espectacle d’alguna de les companyies locals de teatre o dansa dins de les temporades professionals de primavera o tardor. Pel que fa a la Taula Sectorial de Cultura Popular, té per objectiu introduir millores i nous continguts en les activitats del calendari festiu del 2013 (Sant Jordi, Trobada de Dracs, Viu l’Estiu, Festa Major, etc.).

WEBhttp://www.santboi.cat/PaginesW.nsf/Web/Planes/F3034EE64FDF5407C12579EB0027B181?OpenDocument&Clau=Cultura&Idioma=ca&Seu=N

Fitxa tècnica en pdf