Els Podcasts d’Interarts: Dr. Roch i Juana Escudero

Estrenem dos nous episodis de “Els Podcasts d'Interarts”.

Aquesta vegada hem conversat amb el Dr. Roch, ex-president de Juventuts Musicals Internacionals i vocal del Patronat d’Interarts des dels seus inicis. Quan l’escolteu, esperem contagiar-vos del seu entusiasme per la música, la importància de les arts en l’educació o altres temes que fascinen a aquest home, humanista per definició.

I també ens hem assegut amb la Juana Escudero, subdirectora de Cultura, Educació, Esport i Patrimoni de la FEMP (Federación Española de Municipios y Provincias), per a parlar de la nova Guia sobre indicadors com a instrument d’avaluació, que serà publicada en breu, així com de la importància d’aquests per a la bona gestió i la presa de decisions.

Et convidem a escoltar aquests dos nous podcasts complets al nostre web o a través de les diferents plataformes de reproducció indicades a continuació: