Rosa Tubau, nova directora general de Creació, Acció Territorial i Biblioteques

Rosa Tubau Llorià ha estat nomenada nova directora general de Creació, Acció Territorial i Biblioteques del Departament de Cultura, ocupant la vacant deixada per la nova consellera de Cultura, Àngels Ponsa.

Rosa Tubau Llorià (Sitges, 1967) és diplomada en gestió de l’administració pública. Va ser regidora de Cultura, Festes i Habitatge de l’Ajuntament de Sitges del 2015 al 2019. Actualment, és regidora a l’Ajuntament del grup municipal Junts per Sitges. També ha format part del Patronat del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya i ha sigut membre del consell general i la comissió executiva del Consorci del Patrimoni de Sitges, entre altres organismes vinculats a l’art i la cultura.