Autor: Eva Sastre Canelas [2] Tutor: Lluís Bonet [3]
El document, dissenyat com a projecte final de Màster en Gestió Cultural, busca aprofundir en les característiques i experiències dels promotors de campanyes culturals de micromecenatge a Espanya.
A partir de l’anàlisi de resultats de l’enquesta proporcionada a 691 autors de projectes culturals de crowdfunding, publicats a la plataforma Verkami (del total de 3052 projectes exitosos) i, juntament amb l’anàlisi de les dades estadístiques proporcionades per la pròpia plataforma, es dibuixa el perfil de projectes i tipus de promotors així com comparatives amb plataformes similars com l’americana Kickstarter.
D’entre els resultats que se’n destaquen:
Als annexes del document pot trobar-se l’enquesta proporcionada als autors, així com les taules de resultats elaborades amb el programa d’estadística SPSS. També al blog de Verkami [4] es poden trobar-se alguns dels resultats més importants de l'estudi.
PDF El crowdfunding de recompensa cultural a Espanya [5]
Inicia sessió [6] o registra’t [7] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] https://interaccio.diba.cat/members/sastrece
[3] https://interaccio.diba.cat/members/bonetall
[4] http://www.verkami.com/blog/20468-resultados-sorpendentes-del-estudio-el-crowdfunding-de-recompensa-cultural-en-espana
[5] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E150220.pdf
[6] https://interaccio.diba.cat/
[7] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[8] https://interaccio.diba.cat/node/6019