The Audience Agency [2] | Arts Council of England [3]
Interessant web amb múltiples recursos per conèixer i fer créixer els públics de les vostres organitzacions culturals. Proporciona una gran quantitat d’idees i consells pràctics per ajudar-vos a recollir, analitzar i interpretar les dades sobre els vostres públics i després poder aplicar-hi les estratègies adients per tal d’incrementar-los i fidelitzar-los. Els recursos es troben organitzats en tres grans apartats (Recull les teves dades / Interpreta les teves dades / Aplica una estratègia) i també es poden buscar per tipologies o segments d’audiències i per sectors (arts escèniques, música clàssica i actual, patrimoni, literatura, museus i arts de carrer).
A cada apartat s’hi poden trobar informes de lectura planera, eines en línia, ‘toolkits’ i estudis de cas sobre analítica web, elaboració d’enquestes, ús i control de les dades, mètodes de mesurament, etc. També s’hi explica àmpliament com comparar dades entre sectors, organitzacions o regions, com interpretar les dades de les enquestes, com aplicar estratègies de segmentació, elaborar estudis d’impacte econòmic o aplicar plans de negoci o estratègies de planificació.
Així mateix, en donar-se d’alta a la pàgina web, Audience Finder dóna la possibilitat de participar en grups de treball col·laboratius i clústers per compartir dades. Tots els recursos fan referència al Regne Unit però pot resultar de gran interès per a qualsevol organització cultural que vulgui treballar i millorar la relació amb els seus públics.
Audience Finder [4]
@audienceagents
Inicia sessió [5] o registra’t [6] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.theaudienceagency.org/
[3] http://www.artscouncil.org.uk/
[4] http://audiencefinder.org/
[5] https://interaccio.diba.cat/
[6] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[7] https://interaccio.diba.cat/node/5565