Elena Neira [2] ׀ Editorial UOC [3]
Obra breu i divulgativa que reflexiona sobre l’ús i el paper de les xarxes socials en la promoció cinematogràfica. Explica de quina manera es poden explotar aquests canals i mitjans de comunicació social en el cicle vital d’una pel·lícula i com integrar-les en el pla de màrqueting tradicional per aprofitar tot el seu potencial. L’objectiu de l’autora és aclarir alguns aspectes que encara generen molta confusió, esvair alguns prejudicis i idees preconcebudes i oferir un full de ruta per guiar-nos en el món complex, ampli i canviant dels mitjans de comunicació socials.
Elena Neira és una reconeguda assessora i especialista en l’àmbit de les xarxes socials amb més de 10 anys d’experiència en les àrees de màrqueting i comunicació de grans companyies i a «El Espectador social : las redes sociales en la promoción cinematográfica [4]» es planteja per què les xarxes socials han adquirit tanta importància dins l’estratègia global de les empreses cinematogràfiques; quines són les característiques bàsiques de les xarxes més utilitzades al nostre país; com aprofitar tot el seu potencial i de quina manera les podem fer servir a l’hora de fer una anàlisi qualitatiu constant tant dels mercats com de les nostra feina.
Podeu consultar aquest llibre al Centre d’Informació i Documentació [5]
Inicia sessió [6] o registra’t [7] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://es.linkedin.com/in/eneira
[3] http://www.editorialuoc.cat/index.php?main_page=index&cPath=1
[4] http://cercles.vtlseurope.com:8098/lib/item?id=chamo:11103&theme=CERC
[5] http://cercles.diba.cat
[6] https://interaccio.diba.cat/
[7] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[8] https://interaccio.diba.cat/node/5056