Al web del programa 'Family Arts Campaign' podeu trobar articles, estudis de cas, informes de recerca i kits d’eines que us poden ajudar i aportar idees a l’hora d’atreure i augmentar el compromís del públic familiar a les vostres organitzacions culturals i artístiques. Es tracta de recursos per incrementar la qualitat de l’experiència i millorar les estratègies de màrqueting i comunicació amb el públic familiar. La majoria dels recursos estan orientats als sectors de les arts escèniques i visuals. Tot i que el programa també treballa en iniciatives en col·laboració amb museus i biblioteques.
El programa ha traduït una iniciativa de CultureNetFlanders, una agència de desenvolupament d’audiències belga, que ha elaborat una un toolkit anomenat The Flybox [3] per involucrar i atreure més a les famílies a les organitzacions artístiques locals. L’eina es basa en una forta convicció en el gran potencial de les arts a l’hora de millorar la vida familiar a través de compartir entreteniment, lleure i aprenentatge. The Flybox consisteix en un joc i una guia que orienta sobre la creació d’una ambient amigable i propici perquè les famílies s’acostin a les xarxes o organitzacions artístiques locals.
Family Arts Campaign – Resources [4]
@familyarts1
Inicia sessió [5] o registra’t [6] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.artscouncil.org.uk/
[3] http://www.familyarts.co.uk/training-events/family-arts-seminar-july-2013-2/
[4] http://www.familyarts.co.uk/resources/
[5] https://interaccio.diba.cat/
[6] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[7] https://interaccio.diba.cat/node/5564