Una nova tendència s’obre pas en molts hotels dels Estats Units posar a disposició dels clients llibres en espais comuns com vestíbuls o bars a mode de biblioteca. Fins ara era habitual trobar algun llibre a les habitacions, però ara, amb aquest nou servei, l’objectiu principal és que els clients passin més temps dins l’establiment i incrementin la seva despesa en els bars i restaurants del propi hotel.
Alguns hotels han incorporat espais annexos al vestíbul on ofereixen llibres, diaris, begudes i cafè; d’altres posen a disposició dels clients ordinadors amb llibres electrònics, alguns també organitzen lectures d’autors. Hi ha alguna cadena que fins i tot permet agafar llibres en préstec i dóna la possibilitat de tornar-los en una estància posterior. Llibreries, distribuïdores, autors i clients manifesten la seva satisfacció per la iniciativa, que apropa els llibres als lectors i els converteix en un nou producte de luxe.
Font: The New York Times [2]
Inicia sessió [3] o registra’t [4] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.nytimes.com/2013/07/30/business/hotels-add-libraries-as-amenity-to-keep-guests-inside.html?partner=socialflow&smid=tw-nytimesbusiness&_r=3&
[3] https://interaccio.diba.cat/
[4] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[5] https://interaccio.diba.cat/node/5135