Encuentros [2]
Podeu consultar la secció ‘Intersecciones entre arte y educación’ que es publica periòdicament al suplement cultural del diari de Tarragona «Encuentros». La secció reflexiona sobre els punts en comú i diferències entre l’art i l’educació i informa de la tasca que s’està fent en aquest àmbit i també de la que manca encara per fer. A cada número la secció presenta algun projecte rellevant, informa sobre centres que desenvolupin experiències interessants o entrevista a professionals que s’hi dediquen.
Fins ara, la secció ha publicat dues entrevistes:
Montserrat Cortadellas [3], artista visual, educadora i assessora de visual i plàstica d’educació infantil i primària
Alfred Porres Pla, artista, professor de visual i plàstica en secundària, investigador en educació de les arts visuals. Dirigeix el programa ‘L’aula al Pati [4]’ del Centre d’Art de les Terres de l’Ebre, ‘Lo Pati [4]’
I les presentacions dels projectes educatius:
‘MAMT Pedagògic’ del Museu d’Art Modern [5] de la Diputació de Tarragona:
La cooperativa La Fundició [6], formada per un grup de persones de l’àmbit artístic procedents de classe treballadora i ubicada al barri de Bellvitge de L’Hospitalet de Llobregat:
Podeu consultar els quatre articles aquí [7].
El suplement «Encuentros» també va publicar una sèrie d’entrevistes a la secció ‘A fondo ¿qué es un comisario de arte?’. Si no les vau poder consultar en el seu moment les podeu recuperar aquí [8].
Inicia sessió [9] o registra’t [10] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.diaridetarragona.com/especiales.php?id_categoria_especiales=2
[3] http://comissariat.cat/mcb/index.html
[4] http://www.lopati.cat/ca/projectes/aula-al-pati/30/
[5] http://www.dipta.cat/mamtpedagogic/
[6] http://lafundicio.net/
[7] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/altres/Encuentros_arteyeducacion.pdf
[8] https://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2015/que-es-comissari-art
[9] https://interaccio.diba.cat/
[10] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[11] https://interaccio.diba.cat/node/5926