Bain & Company [2] | Forum d’Avignon [3]
Informe que presenta els resultats d'una enquesta sobre tendències, comportaments i consums culturals realitzada per la consultora Bain & Company per al Forum d’Avignon a 6.000 consumidors de França, Regne Unit, Estats Units, Alemanya, Rússia, Brasil, Xina i Índia. L’estudi subratlla l’impacte de les noves plataformes globals per a la distribució de béns i serveis culturals en les actituds dels consumidors, l’accés a la cultura, i els nous models de promoció i prescripció. Els autors presten especial atenció a la prescripció que s’ha convertit en un factor clau en l’equilibri de poder entre distribuïdors i editors.
Segons els resultats de l’informe, el poder està, en part, en mans dels consumidors que avui en dia són capaços d’establir les seves pròpies agendes gràcies a un ampli ventall de tecnologies i interfícies potents i intuïtives. A més, la prescripció ja no està només en mans de professionals sinó que està controlada per comunitats, plataformes i algoritmes. Els autors afirmen que en aquest context les dinàmiques de consum i els models econòmics estan en constant transformació i estableixen tres prioritats per als editors de continguts culturals:
PDF The age of curation: from abundance to discovery [4]
PDF Les nouvelles prescriptions : De l’abondance à la découverte [5]
Inicia sessió [6] o registra’t [7] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.bain.com/
[3] http://www.forum-avignon.org/
[4] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130297.pdf
[5] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130299.pdf
[6] https://interaccio.diba.cat/
[7] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[8] https://interaccio.diba.cat/node/4529