Sejul Malde | Culture 24 [2]
Investigació que té per objectiu identificar i avaluar les necessitats informatives dels turistes culturals europeus per poder oferir-los la informació i els continguts culturals més adequats. Ha estat elaborada per 'Culture 24', una organització sense ànim de lucre britànica que treballa per al desenvolupament d’audiències en entorns digitals, per encàrrec d’Europeana [3], la plataforma i repositori de col.leccions digitals europees. La idea és que els proveïdors d’informació turística i les institucions culturals puguin desenvolupar serveis i productes de qualitat a partir de les metadades i els objectes digitals disponibles a Europeana i d’informació d’esdeveniments culturals europeus. La redacció del treball de recerca ha estat elaborada per Sejul Malde.
L’estudi planteja tres anàlisis:
L’informe fa les recomanacions següents:
PDF Moving targets: engaging cultural tourists with collections and listings content online [4]
Inicia sessió [5] o registra’t [6] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] http://www.culture24.org.uk/home
[3] http://www.europeana.eu/
[4] http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130056.pdf
[5] https://interaccio.diba.cat/
[6] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[7] https://interaccio.diba.cat/node/3771