Ramón Zallo [2] | Gedisa [3]
Evitant caure en el determinisme econòmic i tecnològic, el present llibre aprofundeix en l’anàlisi de la producció cultural i la seva regulació en un context de crisi política i econòmica, així com en les fortes transformacions tecnològiques de les societats contemporànies. Aquesta noció de conflicte que es genera, permet a l’autor reconèixer les contradiccions en el procés d’organització social, així com la dualitat del propi sistema comunicatiu.
Estructurat en sis apartats, el llibre s’organitza atenent les esferes socials que donen sentit a l’estructura cultural i comunicativa de la nostra realitat. En aquest sentit:
Al web de l’editorial, podreu trobar accessibles els annexos que han quedat fora de l’edició en paper: el primer d’ells, ‘Las industrias creativas a discusión [4]’, que formaria part de l’apartat Econosfera i, el segon, ‘Radiotelevisiones autonómicas: los casos de Radiotelevisión Valenciana y de Radio y televisión de Canarias [5]’ que es correspon amb el de la Geoesfera.
«Tendencias en comunicación. Cultura digital y poder» es una mostra de la trajectòria de pensament de Ramón Zallo [6], articulat en l’anàlisi de les transformacions del sector comunicacional.
Podeu consultar aquest llibre al Centre d’Informació i Documentació [7]
Inicia sessió [8] o registra’t [9] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] https://interaccio.diba.cat/members/zalloer
[3] http://www.gedisa.com/
[4] http://www.gedisa.com/downloads/Anexo_I.Tendencias_en_comunicacion.pdf
[5] http://www.gedisa.com/downloads/Anexo_II._Tendencias_en_comunicacion.pdf
[6] http://cercles.vtlseurope.com/search/query?match_1=PHRASE&field_1=a&term_1=Zallo,+Ram%C3%B3n++&theme=CERC
[7] http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=45473
[8] https://interaccio.diba.cat/
[9] https://interaccio.diba.cat/form/alta-comunitat
[10] https://interaccio.diba.cat/node/6497