‘Culture Segments’ és una metodologia de recerca en l`àmbit del màrqueting desenvolupada per la consultora Morris Hargreaves McIntyre (MHM) en 2010 per donar suport a les institucions culturals i artístiques.
Aquest sistema permet a les organitzacions analitzar alguns dels factors que atreuen als visitants a les seves activitats culturals i artístiques. Aquests factors fan referència al valor o al grau d’entreteniment que atorguen els visitants a una atracció cultural concreta i determinen quan aquesta visita es pot considerar intrínseca i en concordança amb el seu estil de vida o bé és tracta d’un fet especial o es contempla com una activitat educativa que cal realitzar de tant en tant.
‘Culture Segments’ ja s’ha emprat per segmentar audiències en altres sectors i en països com el Regne Unit, Nova Zelanda, Austràlia, Alemanya, Brasil, Noruega i els Estats Units.
Per a més informació consulteu la pàgina web : http://mhminsight.com/culture-segments
Inicia sessió [2] per enviar comentaris
Enllaços:
[1] https://interaccio.diba.cat/members/interaccio
[2] https://interaccio.diba.cat/
[3] https://interaccio.diba.cat/node/5239