iN MUSEU explica les interioritats dels Museus

Demà dissabte 3 de febrer tindrà lloc la segona edició del projecte iN MUSEU. Aquesta iniciativa persegueix apropar els equipaments museístics municipals de la ciutat de Barcelona a la ciutadania i donar l’oportunitat de descobrir l’interior dels museus.

Sovint pensem que un museu és un espai que recull obres d’art o elements patrimonials, existeix la percepció que els museus són simples contenidors de coses. Però la tasca que es desenvolupa dins aquests va molt més enllà, i precisament conèixer què s’hi fa i poder esbrinar-ho directament parlant amb els seus treballadors és el propòsit de iN MUSEU. Dóna la possibilitat a l’usuari de conèixer a l’equip tècnic que fa possible el dia a dia, als restauradors, comissaris, responsables de recerca, conservadors, tècnics de comunicació i també a l’equip directiu.

Es poden visitar aquests 11 equipaments municipals barcelonins: MUHBA, Centre de col·leccions del MUHBA, Born CCM, Museu Frederic Marès, Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes, Museu del Disseny de Barcelona, Castell de Montjuïc, Museu de les Cultures del Món, Museu Etnològic de Barcelona, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Museu de la Música.

Malgrat les places són limitades, no cal patir si no heu pogut reservar. Tenint en compte la resposta ciutadana davant aquestes jornades d'obertura, molt probablement hi haurà més edicions d'iN MUSEU ben aviat.

iN Museu 3 de febrer 2018 from Barcelona Cultura on Vimeo.

Pots descarregar el programa per més informació.

Bon cap de setmana, fins dilluns!

Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris