REVISTA | Cultural Trends: la revista que hauríeu de conèixer

Cultural trends | Routledge (Taylor and Francis Group)

La revista ‘Cultural Trends’ és una de les publicacions de referència del Regne Unit que analitza en profunditat el sector de la cultura. Es publica trimestralment, i conté articles i referències bibliogràfiques que han estat avaluades per investigadors experts per assegurar la seva qualitat. És una revista de prestigi d’abast mundial que analitza i impulsa les darreres tendències en recerca empírica sobre art, patrimoni, cultura digital o indústries culturals, i que també té per objectiu influir en aquelles polítiques culturals que tenen més impacte social.

Si exploreu el web de 'Cultural Trends' podreu conèixer l’impacte dels articles publicats darrerament, que tracten sobre el valor de la cultura, i també els més llegits, així com fer una cerca per temes (fins a 30 opcions). A banda, cada títol s’acompanya d’un seguit de dades que permeten mesurar la seva influència i la dels seus autors en la comunitat científica, però també als mitjans de comunicació i les xarxes socials. Així, la pestanya ‘Metrics’ desplega el número de visites que ha rebut l’article, el número de citacions en d’altres articles científics (rastrejades per webs com CrossRef, Web of Science i Scopus) i les «alternative metrics», que són altres tipus d’indicadors no convencionals.

El consell de redacció «advisory board» que figura al web, amb Sara Selwood al capdavant, permet fer-se una idea del capital humà que hi ha en la revista. Al Centre d’Informació i Documentació (CIDOC) del CERC hi trobareu tots els números, des de la seva aparició el gener de 1989, en format físic i digital (consulteu el Catàleg Cercles).

Us animem a fer servir aquest recurs, així com altres revistes que teniu al vostre abast al Centre d’Informació i Documentació i que malauradament no són presents en gaires centres de coneixement propers.


 

Podeu consultar aquesta revista al Centre d’Informació i Documentació.

Si sou membre d'Interacció, per fer peticions d’articles escriviu un missatge privat al Centre.
 

Inicieu sessió registreu-vosper a enviar comentaris