Family Arts Campaign

Arts Council of England

Al web del programa 'Family Arts Campaign' podeu trobar articles, estudis de cas, informes de recerca i kits d’eines que us poden ajudar i aportar idees a l’hora d’atreure i augmentar el compromís del públic familiar a les vostres organitzacions culturals i artístiques. Es tracta de recursos per incrementar la qualitat de l’experiència i millorar les estratègies de màrqueting i comunicació amb el públic familiar. La majoria dels recursos estan orientats als sectors de les arts escèniques i visuals. Tot i que el programa també treballa en iniciatives en col·laboració amb museus i biblioteques.

El programa ha traduït una iniciativa de CultureNetFlanders, una agència de desenvolupament d’audiències belga, que ha elaborat una un toolkit anomenat The Flybox per involucrar i atreure més a les famílies a les organitzacions artístiques locals. L’eina es basa en una forta convicció en el gran potencial de les arts a l’hora de millorar la vida familiar a través de compartir entreteniment, lleure i aprenentatge. The Flybox consisteix en un joc i una guia que orienta sobre la creació d’una ambient amigable i propici perquè les famílies s’acostin a les xarxes o organitzacions artístiques locals.  

Family Arts Campaign – Resources

@familyarts1

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris