Pla de cultura digital per a les empreses creatives catalanes 2014-2016

El Pla preveu tres tipus d’accions en funció del destinatari: accions adreçades a les empreses natives digitals (empreses que utilitzen les noves tecnologies com a base de la creació: videojocs, apps de continguts culturals, empreses de 3D, etc.), accions destinades a les empreses culturals tradicionals (empreses dels sector editorial, musical, audiovisual, arts escèniques, visuals, etc.) i accions transversals.

El Pla de cultura digital comprèn 13 línies d’acció, entre les quals destaquen una nova línia de préstecs participatius a empreses culturals natives digitals per un valor d’1,5 milions d’euros, la revisió de les línies de subvenció del Departament de Cultura a les empreses culturals tradicionals per adaptar les seves exigències al canvi digital, la creació de projectes d’implementació digital i diverses accions per a la internacionalització i la millora de la visibilitat dels projectes catalans de cultura digital, així com formació en l’àmbit digital per a les empreses culturals.

     

Prezi de  Marisol López. Directora de l'Àrea Digital de l'Institut Català de les Empreses Culturals 

 

PDF  Pla de cultura digital 2014-2016

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris