Les presentacions de projectes a Interacció

A continuació trobareu les gravacions d'algunes de les presentacions de projecte que van tenir lloc a la Sala Raval del CCCB els passats 8 i 9 de maig en el marc de les Jornades Interacció.

Presentacions de dijous 9 de maig de 12 a 14h

Xarxa de Centres de Proximitat de Mollet del Vallès (XICEP); Redetejas & Entretejas, red de azoteas culturales. Sevilla; LaCol. Arquitectura horitzontal i social. Barcelona; FOMECC Fomento de Empresas Culturales y Creativas. Interarts; Banc de la Cultura. Ajuntament de Tarragona; Dinamització del patrimoni de Mataró a través de la realitat augmentada; Utopic_Us, usina de transformación creativa; L’Anella Cultural.

Visualitzador de video flash no instal·lat
Interacció

Presentacions de divendres 10 de maig de 10:15 a 11:45h

Taules Sectorials de Cultura. Ajuntament de Sant Boi de Llobregat; Tocats de lletra. Ajuntament de Manresa; Micromecenatge per a una exposició. Fundació Joan Abelló, Mollet del Vallès; Pack de cultura popular catalana a les escoles. Ajuntament de Vic; Montornès Km 0. Biblioteca de Montornès; Roca Umbert, obrador cultural. Ajuntament de Granollers.

Visualitzador de video flash no instal·lat
Interacció