blog de aadpc

Ets una petita gran companyia? Vols optimitzar recursos?

CURS DE PRODUCCIÓ PER A PETITES GRANS COMPANYIES AMB NUNU SANTALÓ

Aquest curs està pensat per a petites grans companyies, ja siguin companyies que s’inicien o les que porten alguns espectacles però necessiten una mica d’organització, així com per a nous creadors o persones amb ganes d’iniciar projectes escènics. La idea d’aquest curs sorgeix de la constatació del buit d’informació que tenen les companyies petites, i dels errors que cometen contínuament a l’hora d’encarar les produccions. També del fet que moltes d’aquestes companyies desapareixen al cap de dos o tres projectes per la manca d’organització i d’entendre com s’hauria d’estructurar una companyia teatral.

Quin tipus d’entitat jurídica és més útil per al meu projecte d’arts escèniques? Quan m’interessa ser autònom?

PÍNDOLA FORMATIVA SOBRE FORMES JURÍDIQUES A LES ARTS ESCÈNIQUES

Coneixes les societats que es constitueixen amb més freqüència en el sector de les arts en viu? Quina és la diferència entre l’Associació i la Fundació o entre la Societat Cooperativa de serveis i la de treball? Quina et convé més? D’altra banda, què implica ser autònom en les arts escèniques? Què és un fals autònom?

Com es comença una sèrie? Quines són les claus de de l’èxit de les sèries catalanes que han triomfat?

ESCRIPTURA TELEVISIVA AMB NÚRIA PARERA

Com es comença una sèrie? Quins arguments són els adequats? Com es tracten els personatges i les trames? Quines són les claus de l’èxit de les sèries catalanes que han triomfat? Com s’organitza un equip de guió? En aquest taller es volen respondre totes aquestes preguntes, així com fer exercicis pràctics perquè els alumnes aprenguin a crear un arc argumental, a fer una escaleta i a dialogar-la, donant ànima als personatges que hauran inventat. L’objectiu és que acabin amb les eines suficients per, en el futur, desenvolupar la bíblia de la seva pròpia sèrie.

Dos dies amb Tamzin Towsend. Dinàmiques de treball des del joc, la improvisació i la llibertat actoral

DIRECCIÓ PER A ACTORS I DIRECTORS AMB TAMZIN TOWNSEND

Al llarg de més de dues dècades de trajectòria professional, Tamzin Townsend ha elaborat un mètode de direcció que enfoca les dinàmiques de treball des de la perspectiva del joc, la improvisació i la llibertat actoral. Una altra de les bases del seu mètode es centra en el desenvolupament de personatge i la comprensió del text teatral.

Aquest curs et donarà les eines per afavorir el teixit d'una estructura social més justa

Curs de CREACIÓ EN CONTEXTOS D’EXCLUSIÓ - Nivell 1 - amb Alicia G. Reyero

Curs intensiu per endinsar-se o aprofundir en el treball amb diferents col·lectius mitjançant les arts escèniques.Explorarem les capacitats de cada participant per fer un treball personalitzat.Treballarem a nivell teòric i pràctic, incidint en la vivència com a forma d’aprenentatge.

Ets intèrpret, tècnic, productor, gerent de companyia o de sala? Això et pot interesssar

OIRA, PREVENCIÓ A L’ESCENARI

OIRA Prevenció a l’escenari és una eina pràctica per a la promoció de la prevenció de riscos en el sector de les arts escèniques i audiovisuals. Permet que qualsevol agent del sector pugui realitzar avaluacions de riscos laborals, augmentant així la cultura preventiva en el sector.

Treballes amb la veu i vols augmentar registres i expressivitat de manera que la intenció del teu parlament sigui més efectiva?

CURS D'ENTRENAMENT ACTORAL: TÈCNICA DE VEU FITZMAURICE® AMB ANNA ESTRADA


DATES: 19, 20, 21 de maig

HORARIS: divendres de 19 a 21h / dissabte de 10 a 13.30h i de 15 a 19h / diumenge de 10.30 a 14h

LLOC: La Caldera (Carrer d'Eugeni d'Ors, 12, 08028 Barcelona)

ADREÇAT A: Actors i actrius, cantants i professionals que treballen amb la veu.

PREU: ( Possibilitat de Pagament Fraccionat)
Socis AADPC i AISGE: 110€ 

Teniu ganes de jugar i experimentar? Apropeu-vos al Mètode Viewpoints de Creació i Entrenament Actoral amb Arnau Marín

CREACIÓ I ENTRENAMENT ACTORAL: MÈTODE VIEWPOINTS AMB ARNAU MARIN DE LA CIA TEATRE DE L'ENJOLIT

DATES: del 8 a l’11 de maig

HORARIS: de 16 a 19h

LLOC: La Caldera (Carrer d'Eugeni d'Ors, 12, 08028 Barcelona)

PREU:
Socis AADPC i AISGE: 110€
Socis AADPC aturats*: 90€
No socis: 220€
*Aquesta situació s’ha d’acreditar en el moment de la matriculació.

T'interessa un curs de doblatge amb la veu de grans actrius de Hollywood com Cameron Díaz, Uma Thurman o Angelina Jolie?

CURS DE TÈCNICA DEL DOBLATGE AMB NÚRIA MEDIAVILLA

Curs de doblatge eminentment pràctic basat en l’aprofundiment de les tècniques de sincronia, domini de la dicció i potenciació de la capacitat interpretativa de l’actor o actriu. Aquesta formació permet que els alumnes disposin de 40 hores de treball individualitzat en la pràctica del doblatge bilingüe i l’autodoblatge.

Són 40 hores de formació intensiva en tècnica del doblatge. Inclou una sessió d’Iniciació a la producció, impartida per Jara Escala.

Com i quan elaborar una factura?

Davant la creació del teu propi projecte artístic, necessites conèixer les eines bàsiques de gestió per moure el teu espectacle. Una d’elles, és saber el funcionament de l’emissió i recepció de factures: qui pot fer una factura, quina informació ha de contenir, quins impostos s'hi ha d'incloure i en quin percentatge (IVA, IRPF)... Són dubtes que els associats/des ens formuleu sovint.