Convocatòria d'ajuts BiblioLab

En aquest mandat, des de la Xarxa de Biblioteques Municipals de Barcelona hem posat en marxa BiblioLab, un programa que té per objectiu desenvolupar i donar suport a accions que tinguin per finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

Ara encetem una nova etapa on es pretén arrelar el programa al territori i per afavorir-ho, hem convocat un programa d’ajuts econòmics per al desenvolupament de projectes de creació i experimentació a nivell municipal. La convocatòria va dirigida a persones jurídiques, sense ànim de lucre (entitats, associacions, fundacions, cooperatives, etc) que hauran de postular els seus projectes i que en tot cas s’hauran d’executar en una o més biblioteques públiques de la demarcació de Barcelona. Els projectes seleccionats seran subvencionats en un 50% fins a un màxim de 15.000€.

El passat dilluns 18 de juny es va publicar al BOPB l’esmentada convocatòria (adjunt trobareu les bases a text complet). Les sol·licituds de subvenció amb les propostes de projectes es podran tramitar fins el 30 de juliol.

El formulari de sol·licitud específic d'aquesta convocatòria, annexos i documentació requerida a les bases específiques reguladores es troben a la pàgina “Convocatòries públiques, ajuts i subvencions” del  portal de la Gerència de Serveis de Biblioteques. Un cop descarregats i omplerts els formularis i annexos, la tramitació de la sol·licitud cal fer-la a través de la Seu electrònica de la Diputació de Barcelona.

Per a possibles consultes s’han habilitat les següents vies de comunicació:

• Consultes generals: 934 02 22 22 (ext. 37599)
  • Suport tecnològic: 900 101 934
  • Suport jurídic: 934 02 22 22 (ext. 37598)
  • Correu electrònic: gsb.subvencions@diba.cat

Trobareu més informació del programa BiblioLab aquí.

#BiblioLabXBM