Població ocupada en el sector cultural. EPA. II/2017

La població ocupada en el sector cultural a Catalunya és de 169,4 milers de persones en el segon trimestre del 2017, xifra que es tradueix en una variació interanual del 13,5%. Per sexe, l'ocupació en aquest sector mostra un increment interanual del 16,7 % en el cas dels homes i un 8,3 % en el cas de les dones. Per situació professional, la població assalariada puja un 9,5 i la no assalariada un 20,1%. El sector cultural aplega el 5,2% de la població ocupada a Catalunya. Pel que fa a Espanya, la població ocupada en el sector cultural ha crescut un 9,1% respecte a un any enrere i el percentatge sobre la població ocupada total és del 4,1%.

Variació interanual de la població ocupada en el sector cultural. Catalunya i Espanya. III 2014–II 2017

Variació interanual de la població ocupada en el sector cultural.Catalunya. III 2014–II 2017

La font estadística de les dades és l'Enquesta de població activa. L'EPA és una estadística per mostreig de caràcter continu que realitza l'INE amb periodicitat trimestral per a tot el territori espanyol, l'objectiu principal de la qual és conèixer la relació amb l'activitat econòmica de la població. L'Idescat amplia trimestralment els resultats de l'EPA per a l'àmbit de Catalunya.

Més informació: Població ocupada en el sector cultural

Font : Idescat

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris