Kult-ur. Mirades educatives a la ciutat: experiència, quotidianitat i participació

Revista Kult-ur | Universitat Jaume I

Aprofitem l’aparició de la darrera edició de la revista Kult-ur per presentar-vos aquesta publicació multidisciplinària que aplega estudis i assajos científics relacionats amb els àmbits de la cultura, l’educació i el desenvolupament local, i que promou l’intercanvi de reflexions i plantejaments en aquestes matèries.

El darrer número de Kult-ur presenta el monogràfic  «Mirades educatives a la ciutat: experiència, quotidianitat i participació», que se centra en la complexa relació dels sistemes educatius amb l’àmbit urbà de les ciutats. Els articles seleccionats parlen del diàleg entre la participació, l’experiència dels individus i la transformació social, així com de les problemàtiques derivades d’aquestes conjuncions.

En aquest cas, el discurs pedagògic articula les diverses aportacions, que aprofundeixen en els processos de construcció col·lectiva – la influència de la participació estudiantil, de l’escola o dels consells d’infants – per al desenvolupament de les ciutats contemporànies i en la redefinició del paper de les institucions i de la societat civil.

En edicions anteriors, aquesta publicació ha tractat temes com les pràctiques artístiques col·laboratives en contextos urbans, la gestió de la memòria històrica o el canvi propiciat per la participació ciutadana i l’autogestió, amb aportacions d’autors com Jordi Pascual, Nicolas Barbieri o Manuel Delgado, entre d’altres.

La revista Kultur, publicada per la Universitat Jaume I de Castelló, es pot consultar i descarregar íntegrament i de forma gratuïta en aquest enllaç.


 

PDF Kult-ur vol. 3, nº 6: Mirades educatives a la ciutat: experiència, quotidianitat i participació

HTML Kult-ur vol. 3, nº 6: Mirades educatives a la ciutat: experiència, quotidianitat i participació


 

Inicieu sessió registreu-vos per a enviar comentaris