Conectando audiencias

Asimétrica

Inclou cinc articles que conviden a les organitzacions artístiques a introduir canvis profunds en la seva estructura i funcionament intern per tal de millorar el seu treball de fidelització de públics. Així mateix, presenten experiències col·laboratives en matèria de segmentació de públics i coneixement expert sobre instruments de captació, tractament i ús de dades, ús avançat de programes i eines digitals, ticketing i altres qüestions referents al màrqueting aplicat a les arts.

Els autors, Rich Hadley, Enric Martínez-Castignani, Ferrán López, Courtney Eckerle i Robert Muro volen demostrar que el coneixement, la formació i el seguiment de les tendències internacionals en màrqueting de les arts és vital per a les organitzacions ja què les ajudarà a recaptar fons, a fer-se més presents en la vida i els interessos dels ciutadans, a fer propostes artístiques de més qualitat i a ser més eficients, sostenibles i millors.

PDF Conectando audiencias, núm. 8, 2014

Inicia sessió o registra’t per enviar comentaris